معرفی جریان؛ پلتفرم تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی به‌صورت هدفمند
نوشته شده توسط : ساحل

اولین کاری که بسیاری از ما در آغاز روز اتمام می‌دهیم، این است که به ‌دنبال گوشی موبایل‌مان می‌گردیم و صفحات اجتماعی خویش را چک می‌کنیم. اگر کمی توجه کنید، می‌بینید هر روز می‌توانید کارهای بیشتری با موبایل خویش سپریدن دهید.

در موبایل کتاب می‌خوانید، موزیک و پادکست گوش می‌کنید، در شبکه‌های اجتماعی پرکار هستید، با دوستانتان صحبت می‌کنید و حتی عده‌ای از شما با آن پیشه می‌کنید. در خیابان، تاکسی، مترو و هر محیط‌ عمومی دیگری هر آدم با گوشی خود مشغول است. یعنی عدۀ زیادی از مردم هر روز سررسید مشخصی در فضایی مشخص می‌گذرانند. یک مارکتر واقعی با شنیدن این جمله چشم‌هایش برق می‌زند و به اولین چیزی که اندیشه می‌کند تبلیغات است.

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام چند وقتی است که متداول شده. مهم‌ترین مزیت‌ این نوع تبلیغات این است که عدۀ زیادی از مردم آن‌ها را می‌بینند و بخت جذب فالوئر و در پی آن جذب مشتری بالاتر می‌رود. هزینۀ نسبتا ناچیز و عدم احتیاج به زیرساخت‌های پیچیدۀ فنی از دیگر مزایای این روش تبلیغاتی است. یعنی برای این نوع تبلیغات، نیاز نیست وب‌سایت طراحی کنید یا به سراغ اقدامات فنی عجیب و غریب بروید. کافی است یک حساب اینستاگرام، یک کانال تلگرامی یا یک پل ارتباطی داشته باشید.

درست است که به عقیده ساده می‌آید؛ اما آیا به راستی به همین راحتی است؟ خیر، این کارها را نمی‌توان به‌تنهایی حل کرد. روزانه چشم هرکدام از ما به هزاران تبلیغ می‌افتد؛ ولی مهم این است که روی چندتا از آن‌ها کلیک می‌کنیم، چندتا را به یاد می‌آوریم و چه شماری به نظرمان جذاب می‌آید. اینکه بدانید در چه زمان‌هایی تبلیغات بازدید بیشتری دارند، کدام پلتفرم‌ها پسندیده کسب‌وکار شما هستند و چه کانال‌ها و صفحه‌هایی در شبکه‌های اجتماعی تبلیغات شما را نمایش می‌دهند نیاز به پژوهش و بررسی دارد. در ثانی، شمار صفحات و کانال‌ها در فضای مجازی به قدری بسیار است که جمع‌آوری اطلاعات دربارۀ هرکدام برای شروع تبلیغات بسیار زمان‌بر خواهد بود. اگر هدف ورود به این وادی دارید، باید پیشه را به کاردان بسپارید.

جریان یک پلتفرم تبلیغات شبکه‌های اجتماعی است که به شما کمک می‌کند بهترین موقعیت‌ها را برای کسب‌وکار خویش شناسایی کنید.

می‌توانید با خیالی آسوده کارهای تبلیغات خویش را در شبکه‌های اجتماعی به تیم جریان بسپارید و در کوتاه‌ترین زمان کمپین خویش را راه‌اندازی کنید. مزیتی که جریان نسبت به دیگر رقبایش دارد، این است که لغایت جای ممکن هزینه‌ها را تفریق دیتا است. بس است در وب‌سایت jaryan.net ثبت‌نام کنید و با کارشناسان جریان تماس بگیرید. آن‌ها صبورانه صحبت‌هایتان را می‌شنوند و شما را راهبری می‌کنند. باید اشاره کنیم که مراحل ثبت ‌نام و مشاوره به‌صورت مجانی انجام می‌شود.

روش‌هایی که جریان از آن‌ها کاربرد می‌کند عبارت‌اند از تبلیغات در اینستاگرام، تلگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ.

جریان

تبلیغات در اینستاگرام
این گونه تبلیغات می‌توانند محتوایی یا اینفلوئنسری باشند و در قالب پست و استوری نمایش داده می‌شوند. فهرست پیج‌هایی که می‌توانید در آن‌ها تبلیغ کنید در گزین کردن شما قرار می‌گیرد و شما می‌توانید با پروا به شرایط خود، مناسب‌ترین گزینه را برای کسب‌وکارتان گزینش کنید.

جهت پیاده‌سازی کمپین تبلیغات در اینستاگرام از راه جریان کلیک کنید

اینفلوئنسر مارکتینگ
این طریق زیرمجموعه‌ای از تبلیغات اینستاگرام است. ملت به اینفلوئنسرها اعتماد دارند و شما می‌توانید از این اعتماد سهم ببرید. با ورود به پنل کاربری خود می‌توانید لیست اینفلوئنسرهایی که جریان با آن‌ها پیشه می‌کند به همراه هزینه نگریستن کنید. ضمنا محتوای آماده‌شده بدست اینفلوئنسر مد نظرتان قبل از انتشار با شما کنترل می‌شود لغایت آن را تأیید یا رد کنید.

تبلیغات در تلگرام
پس از ساخت پنل می‌توانید کانال‌های موجود را در فهرستی که برایتان آماده شده است تماشا و از میانشان برگزیدن کنید. تبلیغات در تلگرام به دو چهره ساعتی و بازدیدی در جریان ارائه می‌شوند. تبلیغات ساعتی در ساعاتی که شما مشخص می‌کنید در کانال‌ها قرار می‌گیرند. در تبلیغات بازدیدی شما با پروا به میزان بازدید تبلیغات هزینه پرداخت می‌کنید؛ حتی می‌توانید تعداد بازدید را محدود کنید لغایت بعد از رسیدن به میزان دلخواه شما، تبلیغ از کانال حذف شود.

در چنین اقداماتی شفافیت اطلاعات حرف نخست را می‌زند. جریان برای هر پیج یا کانال مجموعه‌ای از معیارهای کیفی آماده کرده است که به شما امکان مقایسه می‌دهد. این اطلاعات دسته‌بندی‌شده و مرتب شغل شما را برای تصمیم‌گیری راحت می‌کند.

پس از انتخاب و اجرای هرکدام از کمپین‌ها «جریان» کماکان همراه شما است. شما می‌توانید بر روند اجرای آن به‌صورت آنلاین نظارت داشته باشید، عملکرد آن را در گزارشی که در پنل کاربری‌تان منتشر می‌شود نگریستن کنید و گزارش‌ها را با سایرین به اشتراک بگذارید.

منبع: https://www.zoomit.ir/pr/365750-jaryan-telegram-instagram-advertising/





:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: